پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۴:۴۸:۱۸
فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه

وزیر کشور: ” رقابت‌های انتخاباتی برنامه‌محور باشد.”

وزیر کشور: ” رقابت‌های انتخاباتی برنامه‌محور باشد.”   وزیر کشور با ابراز خرسندی از تایید صلاحیت‌ها در هیات نظارت بر انتخابات، گفت: رقابت‌های انتخاباتی باید برنامه محور باشد که در این صورت، همه جریان‌ها نماینده دارند.   به گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر احمد وحیدی روز پنجشنبه در پایان همایش انتخابات و احزاب […]

image_pdfimage_print

وزیر کشور:

” رقابت‌های انتخاباتی برنامه‌محور باشد.”

 

وزیر کشور با ابراز خرسندی از تایید صلاحیت‌ها در هیات نظارت بر انتخابات، گفت: رقابت‌های انتخاباتی باید برنامه محور باشد که در این صورت، همه جریان‌ها نماینده دارند.

 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر احمد وحیدی روز پنجشنبه در پایان همایش انتخابات و احزاب افزود: احزاب و سلایق مختلف باید با هم حرف بزنند که یک دستور دینی و راهگشا است.

وی ادامه داد: می‌توان حرف های مشترک خود را یافت و  بسیاری از سوءتفاهم‌ها را برطرف کرد.

وزیر کشور، خانه احزاب را بهترین محل برای برگزاری این گفت‌وگوها دانست و اضافه کرد: باید در خانه احزاب سازوکاری طراحی شود تا این گفت‌وگوها مستمر باشد.

وحیدی با تاکید بر توجه به منافع، امنیت و مصالح ملی، تصریح کرد: با در نظر داشتن این  ارزش‌ها، می‌توان کارها را به انجام رساند.

وزیر کشور درباره مشارکت حداکثری در انتخابات هم گفت: برابر این مبانی تکلیف داریم مردم را برای حضور در انتخابات تشویق کنیم.

وحیدی به جنایت تروریستی در کرمان هم اشاره کرد و ادامه داد: موارد بسیاری از اینگونه عملیات ها در کشور خنثی شده بود. امروز تمام جریانات تروریستی مستقیما از سرویس‌های خارجی هدایت می شوند.

وی اضافه کرد: دشمنان خیلی جدی هستند و کاری به جریان‌های سیاسی داخل کشور ندارند. برای آنها، جان زن و بچه، اصولگرا و اصلاح‌طلب ندارد.

وزیر کشور درباره سلامت انتخابات هم یادآور شد: بیش از ۲ هزار شکایت نشان دهنده اعتماد به سازوکار انتخابات است.

وحیدی افزود: برخی افراد که در هیات های اجرایی احراز صلاحیت نشده بودند، در هیات نظارت تایید شدند و ما خوشحال شدیم چون از ابتدا هم مایل به رد صلاحیت نبودیم.

وی با ابراز تاسف از اینکه رقابت های انتخاباتی فرد محور شده است، گفت: باید رقابت ها بر سر برنامه ها باشد و افراد برنامه های خود را برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی ارائه کنند، وقتی رقابت ها بر سر اندیشه و فکر باشد، همه جریانات نماینده دارند.

برچسب ها :
مطالب مشابه

 بازدید مناسبتی: ۱۲ اردیبهشت پاسداشت مقام معلم یک معلم گران بها ترین اعجاز خداست، برای داشتنش باید وضوی باران گرفت و به نام عشق، شبنم وار برعطر او سجده کرد و هزار هزار گل سرخ را تسبیح لحظه هایش نمود… او اجابت میکند، عشقی بالاتر از خورشیدو زیباتر از مهتاب را و تنها یک معلم […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

سوره نجم آیه ۳۹ کارگران از شریف ترین طبقه اجتماع هستند زیرا چرخش دست و بازوی آنها باعث چرخش چرخه های زندگی جامعه و امتداد رگه های حیات در مجاری هستی است… سید محمد رضا کاظمی طبا؛ فرماندار شهرستان در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه به مناسبت روز جهانی کارگر، با حضور در شرکت […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید های دوره ای سید محمد رضا کاظمی طبا؛ فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه از مراکز تولیدی و صنعتی در راستای رفع موانع تولید دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ سید محمدرضا کاظمی طبا که به منظور پیگیری، بررسی و حل مشکلات مراکز تولیدی و صنعتی شهرستان، بازدیدهای دوره ای و میدانی را در دستور […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

  کمیسیون تجدید نظر ماده ۱۰۰ شهرداری شاهین شهر با حضور سید محمد رضا کاظمی طبا؛ فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار گردید. صبح روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در این جلسه که با حضور اعضای کمیسیون برگزار شد، تخلفات مربوط به امور ساختمانی از جمله: اضافه بنا مازاد بر مساحت زیربنای مندرج […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 4 =