پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۹:۳۱:۳۸
فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه

جلسه شورای اداری شهرستان

جلسه شورای اداری شهرستان پنج شنبه دوم شهریورماه ۱۴۰۲ همزمان با آغاز هفته دولت جلسه شورای اداری شهرستان با حضور آقای خضری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ،امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور،ائمه جمعه شهرستان،حاجی نماینده مردم شهرستان و اعضای شورای اداری برگزار شد در این جلسه مصطفی خضری در جلسه شورای اداری […]

image_pdfimage_print

جلسه شورای اداری شهرستان
پنج شنبه دوم شهریورماه ۱۴۰۲
همزمان با آغاز هفته دولت جلسه شورای اداری شهرستان با حضور آقای خضری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ،امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور،ائمه جمعه شهرستان،حاجی نماینده مردم شهرستان و اعضای شورای اداری برگزار شد در این جلسه مصطفی خضری در جلسه شورای اداری شهرستان شاهین شهر که همزمان با آغاز هفته دولت در محل فرمانداری شهرستان در شاهین شهر برگزار شد، گفت: طبق تاکید رهبر انقلاب اسلامی بر ارتباط موثر با مردم، مصوبه فوق تا پایان هفته دولت در همه دستگاه های اجرایی باید اجرا شود.
خضری به یکی دیگر از تاکیدهای اجرایی در هفته دولت اشاره کرد و گفت: میز خدمت هر روز در یک نقطه از شهرستان راه اندازی شود وی افزود شهروندان باید بتوانند بدون واسطه با مدیران و مسئولین صحبت کنند.
معاون استانداری دربخش دیگری سخنان خود گفت: ما موظفیم در طول هفته دولت برنامه های متمایزی داشته باشیم که مهمترین موضوع آن مردمی بودنش است، به عبارتی جلساتمان را در بین مردم برگزار کنیم، در افتتاحیه ها از مردم دعوت کنیم و همچنین بازدید از پروژه های در دست اقدام باعث می شود جوانان و مردم بیشتر در جریان امور انجام شده قرار گیرند.
وی بیان داشت: مردم از ما می پرسند برنامه دولت با وجود مشکلات جامعه چیست؟ ما درست تبیین نکردیم که آیا مشکلات جامعه نسخه ای دارد؟ مطمئنا دارد و آن نسخه همان انقلاب اسلامی است که دارای دو رکن دین و مبانی اسلامی و مردم است.
سید محمدرضا کاظمی طبا فرماندار نیز ضمن تبریک هفته دولت با اشاره به اقدامات دولت در دو سال گذشته به بیان برخی از دستاوردهای دولت در شهرستان پرداخت و توضیحاتی در خصوص پروژه های عمرانی قابل افتتاح شهرستان در هفته دولت پرداخت سید محمد کاظمی طبا پیش از شهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در هفته دولت ۱۳ پروژه در بخش شهرداری‌ها و ۱۹ پروژه در بخش دولتی بهره برداری خواهد شد، اظهار داشت: در تعداد پروژه‌های دولتی در دست افتتاح رتبه پنجم و در حوزه پروژه‌های شهرداری نیز رتبه اول را داریم.
وی افزود: در حوزه شهرداری‌ها نیز در این هفته ۱۰ پروژه را کلنگ زنی خواهیم کرد ضمن اینکه تعداد پروژه‌های در دستور کار در بخش دولتی نیز ۱۱ پروژه است.
فرماندار شاهین شهر و میمه گفت: پروژه‌هایی که در هفته دولت امسال کلنگ زنی می‌شود تا پایان دولت سیزدهم به مردم هدیه خواهد شد.
اشتغال زایی برای ۶۰۰ نفر در پروژه‌های کلنگ زنی شده شاهین شهر
وی با بیان اینکه در مجموع پروژه‌های در دستور کار ۶۰۰ نفر اشتغال زایی خواهد داشت، ادامه داد: از این تعداد ۲۰۰ فرصت شغلی در بخش جهاد کشاورزی و ۵۰ فرصت شغلی در بخش صنایع دستی است و در بخش‌های دیگر نیز ۳۵۰ فرصت شغلی خواهیم داشت.
کاظمی طبا در خصوص اعتبار پروژه‌های کلنگ زنی شده در شهرستان شاهین شهر و میمه نیز ابراز داشت: برای این پروژه‌ها در بخش دولتی ۵۰۰ میلیارد تومان و در بخش شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیز ۵۶۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
در ادامه دکتر امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور نیز طی بیاناتی به اهمیت حوزه فرهنگ و پرداخت و سیاستهای شورای فرهنگ عمومی کشور را تبیین نمود
سید مجید امامی در شورای اداری و فرهنگی شهرستان شاهین شهر و میمه که همزمان با آغاز هفته دولت در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت: تا سال ۲۰۲۵ هشتاد درصد اقتصاد ملی آمریکا بر اساس صنایع خلاق است.
وی اضافه کرد: ما در زمینه تولیدات فرهنگی به ۴۰ درصد رسیده ایم اما هنوز نیاز کودکان که به سمت آنها گرایش پیدا کنند را نتوانستیم برطرف کنیم.
وی تاکید کرد: ما باید در حال حاضر شادی ها و امید مردم را بشناسیم و باید امید را برای آنها ایجاد کنیم، متاسفانه ما شکاف و لکنت بیانی داریم که نتوانستیم آنچه را که انجام می دهیم را درست بیان کنیم. نیاز به تغییر زبان و رفع شکاف فرهنگ عمومی و فرهنگ رسمی که همان فرهنگ شورای اداری است داریم.
امامی گفت: متولی امنیت فرهنگ شهر شورای فرهنگیست، اگر به مردم و مهاجرین شهر عادات و ارزش های آنها احترام بگذارید پل سازنده ای برای امور فرهنگ سازی می شود.

برچسب ها :
مطالب مشابه

 بازدید مناسبتی: ۱۲ اردیبهشت پاسداشت مقام معلم یک معلم گران بها ترین اعجاز خداست، برای داشتنش باید وضوی باران گرفت و به نام عشق، شبنم وار برعطر او سجده کرد و هزار هزار گل سرخ را تسبیح لحظه هایش نمود… او اجابت میکند، عشقی بالاتر از خورشیدو زیباتر از مهتاب را و تنها یک معلم […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

سوره نجم آیه ۳۹ کارگران از شریف ترین طبقه اجتماع هستند زیرا چرخش دست و بازوی آنها باعث چرخش چرخه های زندگی جامعه و امتداد رگه های حیات در مجاری هستی است… سید محمد رضا کاظمی طبا؛ فرماندار شهرستان در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه به مناسبت روز جهانی کارگر، با حضور در شرکت […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید های دوره ای سید محمد رضا کاظمی طبا؛ فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه از مراکز تولیدی و صنعتی در راستای رفع موانع تولید دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ سید محمدرضا کاظمی طبا که به منظور پیگیری، بررسی و حل مشکلات مراکز تولیدی و صنعتی شهرستان، بازدیدهای دوره ای و میدانی را در دستور […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

  کمیسیون تجدید نظر ماده ۱۰۰ شهرداری شاهین شهر با حضور سید محمد رضا کاظمی طبا؛ فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار گردید. صبح روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در این جلسه که با حضور اعضای کمیسیون برگزار شد، تخلفات مربوط به امور ساختمانی از جمله: اضافه بنا مازاد بر مساحت زیربنای مندرج […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =