پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴:۰۴:۱۸
فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه

ستاد هماهنگی بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی

جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی

image_pdfimage_print

جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان به ریاست سرپرست فرمانداری و با حضور ائمه جمعه شاهین شهر و گرگاب و اعضای عضو در محل فرمانداری برگزار شد.حمید رضا نجفی سرپرست فرمانداری در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، از افکار و اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) به عنوان نجات دهنده بشریت از زیاده خواهی استکبار جهانی نامبرد و  افزود:حضرت امام(ره) با ارائه و تبیین یک اندیشه و تفکر اجتماعی سیاسی کاملا متفاوت به جهان در برهه ای از تاریخ که دنیا تحت سلطه انسان گرایی به سر می برد یک تمدن اسلامی بر اساس آموزه های پیامبران را مطرح نمودند.

نجفی ادامه داد: نتیجه این تفکر بوجود آمدن انقلاب اسلامی بود، انقلابی با حرکت رو به جلو که ضمن دستیابی به تکامل و پیشرفت های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، صنعتی و تکنولوژی به دلیل بنا شدن بر طبق ارزش های انسانی، توانست تربیت کننده انسان های بزرگ و مکتب ساز از جمله شهید سلیمانی باشد. نجفی در ادامه با تاکید بر لزوم امید آفرینی در جامعه،به دیدار اخیر مردم اصفهان با رهبر انقلاب اشاره و گفت:معظم له در این دیدار برلزوم هوشیاری مردم و مسولین در مقابله با ایجاد یاس و ناامیدی دشمن در جامعه اشاره دارند ،چرا  که دشمن با امپراطوری رسانه و حجم وسیع تبلیغاتی منفی خود سعی در سیاه نمایی دارد.

وی با بیان اینکه دستاوردهای کشور در حوزه های مختلف باعث افتخار است گفت :امروز تمام  مسئولان و دلسوزان نظام و انقلاب با همدلی، یکپارچگی، و تلاش در قسمتهای مختلف جامعه سعی در رفع دغدغه مندی مردم و بخصوص قشر آسیب پذیر جامعه دارند ،نجفی ادامه داد وظیفه مسئولین شهرستانی نیز در این حرکت بزرگ، امید آفرینی در جامعه  با استفاده از ظرفیتهای موجود و تبیین خدمات صورت گرفته می باشد. سرپرست فرمانداری شهرستان در قسمتی دیگر از سخنان خود بر برگزاری برنامه‌های گرامیداشت ایام دهه فجر با محوریت مردم تاکید کرد و گفت: این برنامه‌ها باید با رویکرد افزایش نشاط و وحدت در جامعه برگزار شوند.

برپایی میز خدمت ادارات و دستگاههای خدمات رسان،اجرای برنامه ملاقات مردمی در مساجد و مناطق روستایی و تقویت ارتباط بیش از پیش مسئولین  بامردم،بیان دستاوردها توسط روابط عمومی ها و همکاری رسانه ها از دیگر تاکیدات سرپرست فرمانداری شهرستان در این جلسه بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی، امام جمعه شاهین شهر در این جلسه طی سخنانی ضمن بر شمردن برخی دستاوردهای حوزه علم و فناوری،هوا فضا و دفاعی در بیش از ۴دهه، بر لزوم اطلاع رسانی به مردم جامعه و تشریح برکات بدست آمده تاکید نمود. وی در ادامه حضور مدیران و مسئولین در بین آحاد و اقشار مختلف مردم  و جامعه و اطلاع از نظرات و دیدگاه های عموم مردم را از مصادیق گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی بیان نمود. حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم هاشمی با اشاره به برگزاری همایش فلسفه سیاسی و گام دوم انقلاب اسلامی در بهمن  ماه سال جاری افزود:این همایش برای چهارمین سال پیاپی،با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و بیان دیدگاه ها و نظرات و با هدف آشنایی مردم با اندیشه عمیق فلسفه سیاسی انقلاب در شهرستان برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان نیز در این جلسه از ایجاد۲۳ کمیته شهرستانی در حوزه روحانیون و مساجد،اصناف و بازاریان،انجمن و کانون های اسلامی،ایثارگران،نیروهای مسلح،زنان و خانواده،دانش آموزی و فرهنگیان،فضا سازی و تبلیغات،کودک و نوجوان،ورزش و جوانان،کارگری و کار آفرینی،فرهنگی و هنری و رسانه،قوه قضائیه،همیاری و سازمان های حمایتی،رسانه ملی،دانشجویی و دانشگاهیان،کمیته های شهری و روستایی در بخش مرکزی و بخش میمه و حوزه صمت خبر داد و به بیان اهم محور ها و رویکردها ستاد دهه فجر سال ۱۴۰۱ پرداخت.

 

مطالب مشابه

 بازدید مناسبتی: ۱۲ اردیبهشت پاسداشت مقام معلم یک معلم گران بها ترین اعجاز خداست، برای داشتنش باید وضوی باران گرفت و به نام عشق، شبنم وار برعطر او سجده کرد و هزار هزار گل سرخ را تسبیح لحظه هایش نمود… او اجابت میکند، عشقی بالاتر از خورشیدو زیباتر از مهتاب را و تنها یک معلم […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

سوره نجم آیه ۳۹ کارگران از شریف ترین طبقه اجتماع هستند زیرا چرخش دست و بازوی آنها باعث چرخش چرخه های زندگی جامعه و امتداد رگه های حیات در مجاری هستی است… سید محمد رضا کاظمی طبا؛ فرماندار شهرستان در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه به مناسبت روز جهانی کارگر، با حضور در شرکت […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید های دوره ای سید محمد رضا کاظمی طبا؛ فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه از مراکز تولیدی و صنعتی در راستای رفع موانع تولید دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ سید محمدرضا کاظمی طبا که به منظور پیگیری، بررسی و حل مشکلات مراکز تولیدی و صنعتی شهرستان، بازدیدهای دوره ای و میدانی را در دستور […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

  کمیسیون تجدید نظر ماده ۱۰۰ شهرداری شاهین شهر با حضور سید محمد رضا کاظمی طبا؛ فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار گردید. صبح روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در این جلسه که با حضور اعضای کمیسیون برگزار شد، تخلفات مربوط به امور ساختمانی از جمله: اضافه بنا مازاد بر مساحت زیربنای مندرج […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − سیزده =