پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴:۰۴:۱۵
فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه

جلسه شورای اداری شهرستان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، جلسه شورای اداری شهرستان با حضور آقای دکتر نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار،نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی،فرماندار شهرستان،ائمه جمعه، اعضای شورای تأمین، روسای ادارات، شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در محل پالایشگاه نفت برگزار شد.  سید محمد رضا کاظمی طبا فرماندار در […]

image_pdfimage_print
همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، جلسه شورای اداری شهرستان با حضور آقای دکتر نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار،نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی،فرماندار شهرستان،ائمه جمعه، اعضای شورای تأمین، روسای ادارات، شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در محل پالایشگاه نفت برگزار شد.
 سید محمد رضا کاظمی طبا فرماندار در این مراسم با گرامیداشت یاد وخاطره  شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و تسلیت رحلت آیت ا… ناصری از ایشان به عنوان ستون های معنویت و اخلاق استان نامبرد.
 فرماندار شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه تمرکز دولت بازگشت به کار مجدد واحدهای تولیدی و صنعتی است ادامه داد: در یک سال اخیر سه کارخانه و ۱۰ شرکت تولیدی در شهرستان شاهین شهر و میمه به چرخه تولید و فعالیت بازگشتند.
 وی از جمله اقدامات مهم دولت در یکسال گذشته را اجرا و انجام ۳۱ سفر استانی و حضور در بین مردم بیان نمود و افزود:طی اقدامات صورت گرفته در حوزه های مختلف اعم از اقتصادی،درمانی و تولید شاهد کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا، تلاش در بازگشایی کسب کار و رونق بازار،کاهش خاموشی‌های برق،راه اندازی سامانه عدالت محور مالیاتی بوده ایم.
 فرماندار گفت بر اساس پیگیری های صورت گرفته در خصوص رونق حوزه مسکن و  براساس مصوبه شورای عالی مسکن مجوز تغییر کاربری زمین ۱۴۷ هکتاری در شهرستان انجام و با تحقق این مهم فرایند مسکن دار شدن حدود ۵۳ هزارثبت نام کننده در طرح اقدام ملی مسکن بحمدالله امکان پذیر خواهد شد.
 تاکید بر رعایت شأن و منزلت ارباب رجوع، عمل به اجرای وظیفه ذاتی دستگاه ها ،پیگیری در خصوص تحقق بودجه ادارات و هماهنگی با ادارات کل خود در استان، آمادگی دستگاههای مرتبط در جهت آماده سازی مقدمات آغاز سال تحصیلی،ایمن سازی و زیبا سازی مدارس از جمله موارد مورد تاکید فرماندار در این جلسه بود.
امیر رضا نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در نشست شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه  که به مناسبت هفته دولت در پالایشگاه نفت با حضور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ،فرماندار شهرستان و مدیران شهرستانی برگزار شد، ضمن تسلیت رحلت عالم ربانی آیت الله ناصری و گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر، اولویت استان را اقتصاد، رونق تولید، اشتغال و بازگشت واحدهای غیرفعال به چرخه تولید دانست و اظهار کرد: شهرستان شاهین شهر و میمه با  اجرایی شدن فعالیت منطقه اقتصادی شاهین‌شهر  به پیشران اقتصادی در استان تبدیل می‌شود همچنین باید در این شهرستان بر رفع موانع تولید و سرمایه گذاری، اقتصاد دانش بنیان، هایتک و گردشگری توجه ویژه کرد.
 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه ۶۱۰ طرح تولیدی و صنعتی در بخش خصوصی با پیشرفت بالای ۶۰ درصد فاقد بهره‌برداری در استان وجود دارد، گفت: در شاهین شهر و میمه ۱۶۱ طرح نیمه تمام با پیشرفت بیش از ۶۰ درصد نیازمند ۱۲هزار میلیارد ریال برای تکمیل است.
 نقش با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به اصفهان و شهرستان‌های همجوار، تصریح کرد: در سفر استانی هیئت دولت علاوه بر اعتبارات عمرانی ۲۷هزار میلیارد تومان برای تکمیل ۲۹۰ طرح زیر ساختی جذب شد، همچنین در بخش خصوصی ۳۲هزار میلیارد تومان اعتبار برای ۱۹۹۸ طرح خصوصی صنعتی و کشاورزی جذب شد که با تکمیل و آغاز به کار این طرح‌ها بیش از ۸۰ هزار اشتغال در استان ایجاد خواهد شد‌.
 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، شاهین‌شهر و میمه را رتبه دوم استان در بخش صنعت برشمرد ادامه داد: در شاهین شهر و میمه ۸۳ واحد راکد و غیر فعال صنعتی شناسایی شده که با بازگشت به کار و چرخه فعالیت اقتصادی این واحدها ۵هزار و ۶۰۰ شغل ایجاد خواهد شد.
 وی با بیان اینکه از مجموع واحدهای راکد و غیرفعال ۸ واحد تولیدی صنعتی در تملک بانک‌هاست خاطرنشان‌کرد: سرنوشت واحدهای تحت تملک بانک‌ها باید به دو صورت؛ بازگشت به چرخه فعالیت با محوریت بانک‌ها یا از طریق واگذاری به بخش خصوصی تعیین شود.
برچسب ها :
مطالب مشابه

 بازدید مناسبتی: ۱۲ اردیبهشت پاسداشت مقام معلم یک معلم گران بها ترین اعجاز خداست، برای داشتنش باید وضوی باران گرفت و به نام عشق، شبنم وار برعطر او سجده کرد و هزار هزار گل سرخ را تسبیح لحظه هایش نمود… او اجابت میکند، عشقی بالاتر از خورشیدو زیباتر از مهتاب را و تنها یک معلم […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

سوره نجم آیه ۳۹ کارگران از شریف ترین طبقه اجتماع هستند زیرا چرخش دست و بازوی آنها باعث چرخش چرخه های زندگی جامعه و امتداد رگه های حیات در مجاری هستی است… سید محمد رضا کاظمی طبا؛ فرماندار شهرستان در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه به مناسبت روز جهانی کارگر، با حضور در شرکت […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید های دوره ای سید محمد رضا کاظمی طبا؛ فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه از مراکز تولیدی و صنعتی در راستای رفع موانع تولید دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ سید محمدرضا کاظمی طبا که به منظور پیگیری، بررسی و حل مشکلات مراکز تولیدی و صنعتی شهرستان، بازدیدهای دوره ای و میدانی را در دستور […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

  کمیسیون تجدید نظر ماده ۱۰۰ شهرداری شاهین شهر با حضور سید محمد رضا کاظمی طبا؛ فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار گردید. صبح روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در این جلسه که با حضور اعضای کمیسیون برگزار شد، تخلفات مربوط به امور ساختمانی از جمله: اضافه بنا مازاد بر مساحت زیربنای مندرج […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =