پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۷:۲۳:۳۳
فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه

سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه شاهین شهر

سید محمد رضا کاظمی طبا فرماندار شهرستان در ایراد سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه شاهین شهر طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر و تسلیت رحلت عالم وارسته و گرانقدر استاد اخلاق حضرت  آیت ا… ناصری در صبح امروز، برای ایشان از درگاه خداوند متعال طلب رحمت و […]

image_pdfimage_print
سید محمد رضا کاظمی طبا فرماندار شهرستان در ایراد سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه شاهین شهر طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر و تسلیت رحلت عالم وارسته و گرانقدر استاد اخلاق حضرت  آیت ا… ناصری در صبح امروز، برای ایشان از درگاه خداوند متعال طلب رحمت و مغفرت نمود.
فرماندار در ادامه با گرامیداشت هفته دولت گفت هدف و برنامه ریزی دولت مردمی برگرفته از مبانی اسلام و منویات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می باشد.
فرماندار با اشاره به تلاش شبانه روزی دولت و دولتمردان گفت: دولت به تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب در استفاده صحیح و درست از وقت برای خدمت به مردم،ایجاد نگاهی انقلابی و عقلانی در همه فعالیتهای فرهنگی،اقتصادی،علمی ورزشی و… و لحاظ نمودن این مهم برای خدمت به مردم تلاش می نماید و امروز نگاه رئیس جمهور نیز خدمت به مردم با نگاهی یکسان در همه عرصه ها و در جای جای این آب و خاک است.
نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: قطعا نگاه مدیریت شهرستان نیز نگاهی یکسان و مردم محور است و بحمدالله مدیران شهرستان نیز بر این موضوع اهتمام و تاکید دارند.
فرماندار شهرستان در قسمتی دیگر از سخنان خود با اشاره به نگاه یکسان مدیریت شهرستان در تقسیم امکانات و منابع گفت:بر اساس پیگیری ها و جلسات انجام شده توسط کمیته برنامه ریزی شهرستان سعی گردیده در همه حوزه ها ،تصمیم گیری ها و اعتبارات تخصیص داده شده بر مبنای مردم محوری و سازندگی باشد.
فرماندار ادامه داد:در سال ۱۴۰۱ میزان اعتبارات تخصیص داده شده به شهرستان حدود ۴۵۰ میلیارد ریال بوده است وی همچنین به بیان گوشه ای از اعتبارات در نظر گرفته شده برای ادارات شهرستان و همچنین افزایش اعتبارات نسبت به سال‌های گذشته پرداخت.
فرماندار با اشاره به سفر استانی ریاست محترم جمهور به استان اصفهان در ماه های اخیر و تبع آن شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: در این سفر ۳۷۰ میلیارد ریال به شهرستان اختصاص یافته است و امیدواریم با تحقق این مبلغ گام‌های بلندی در راستای توسعه شهرستان از جمله تکمیل و تجهیز ۶ مدرسه پس از ۱۰ سال انجام گردد.
فرماندار شهرستان در پایان از مجموعه پیگیری های نماینده مردمدار شهرستان در مجلس شورای اسلامی، حمایت های امام جمعه شاهین شهر،فعالیتها و اقدامات اعضای شورای تأمین،شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی و مجموعه مدیران و مسؤلین شهرستان تقدیر و تشکر  نمود.
برچسب ها :
مطالب مشابه

 بازدید مناسبتی: ۱۲ اردیبهشت پاسداشت مقام معلم یک معلم گران بها ترین اعجاز خداست، برای داشتنش باید وضوی باران گرفت و به نام عشق، شبنم وار برعطر او سجده کرد و هزار هزار گل سرخ را تسبیح لحظه هایش نمود… او اجابت میکند، عشقی بالاتر از خورشیدو زیباتر از مهتاب را و تنها یک معلم […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

سوره نجم آیه ۳۹ کارگران از شریف ترین طبقه اجتماع هستند زیرا چرخش دست و بازوی آنها باعث چرخش چرخه های زندگی جامعه و امتداد رگه های حیات در مجاری هستی است… سید محمد رضا کاظمی طبا؛ فرماندار شهرستان در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه به مناسبت روز جهانی کارگر، با حضور در شرکت […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید های دوره ای سید محمد رضا کاظمی طبا؛ فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه از مراکز تولیدی و صنعتی در راستای رفع موانع تولید دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ سید محمدرضا کاظمی طبا که به منظور پیگیری، بررسی و حل مشکلات مراکز تولیدی و صنعتی شهرستان، بازدیدهای دوره ای و میدانی را در دستور […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

  کمیسیون تجدید نظر ماده ۱۰۰ شهرداری شاهین شهر با حضور سید محمد رضا کاظمی طبا؛ فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار گردید. صبح روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در این جلسه که با حضور اعضای کمیسیون برگزار شد، تخلفات مربوط به امور ساختمانی از جمله: اضافه بنا مازاد بر مساحت زیربنای مندرج […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 2 =