پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۳۷:۴۸
فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه

جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان،جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، بخشداران ،کارشناسان دفاتر برنامه ریزی و فنی و روسای ادارات شهرستان روز یکشنبه ۹ مرداد در محل فرمانداری برگزار شد. سید محمد رضا کاظمی طبا فرماندار در این جلسه طی سخنانی […]

image_pdfimage_print

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان،جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، بخشداران ،کارشناسان دفاتر برنامه ریزی و فنی و روسای ادارات شهرستان روز یکشنبه ۹ مرداد در محل فرمانداری برگزار شد.

سید محمد رضا کاظمی طبا فرماندار در این جلسه طی سخنانی با تسلیت ایام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) با اشاره به میزان اعتبارات شهرستان در سال جدید افزود: میزان این اعتبار نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است. فرماندار در ادامه گفت: این عدد قطعا پاسخگوی نیازها و اولویت بندی‌های شهرستان نیست، اما باید از آنچه داریم با یک برنامه‌ریزی صحیح و هدفمند استفاده درست داشته باشیم، همچنین لازم است در راستای انجام تعهدات و بهره برداری از پروژه ها، از ظرفیت اعتبارات استانی، مشارکت خیرین و همچنین ردیف های مسولیت های اجتماعی صنایع بزرگ استفاده نمود.
فرماندار خاطر نشان نمود: در حوزه دستگاهی، نظام اولویت بندی پروژه ها به ترتیب با پروژه های نیمه تمام و بر اساس میزان درصد بالاترین پیشرفت خواهد بود و لازم است در این خصوص از ظرفیتهای نماینده محترم  مردم  شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی استفاده گردد.
فرماندار در ادامه با بیان اینکه در اعتبارات سال جدید،بودجه هیچ اداره ای نسبت به سال گذشته کاهش نداشته است افزود: انتظار می رود با تلاش مدیران دستگاه های اجرایی هر چه زودتر نسبت جمع بندی و ارائه گزارش از وضعیت اعتباری و پیشرفت فیزیکی طرح های نیمه تمام و همچنین انجام به موقع مبادلات موافقتنامه ها و هماهنگی با مدیران کل استانی اقدام شود تا فرصت استفاده هرچه سریعتر شهروندان از طرح های عمرانی و خدماتی نیمه تمام فراهم گردد.
نماینده عالی دولت در شهرستان در قسمتی دیگر از سخنان خود به پیگیری های صورت گرفته در خصوص تکمیل و تجهیز پروژه های عمرانی که بالغ بر ۱۰ سال از شروع آن می‌گذرد اشاره کرد و افزود: بهره برداری از جاده جدید علویجه و ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان از جمله دو پروژه ی مهمی هستند که در هفته دولت سال جاری افتتاح خواهند شد.
وی همچنین یکی از اولویت های مدیریت شهرستان در سال جدید را پیگیری رفع کمبودهای بیمارستان گلدیس شاهین شهر و از جمله ی آن تجهیز آی سی یو،سی سی یو و اتاق عمل بیمارستان بیان نمود.
در این جلسه ضمن بررسی اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه ای متعلق به شهرستان بر مبنای فصول مشخص و بر اساس ضوابط بودجه سال ۱۴۰۱، آخرین اطلاعات از چگونگی تخصیص و جذب اعتبار تملک دارایی ها، آخرین وضعیت پروژه های تملک و دارایی سرمایه ای، جمع بندی پروژه های عمرانی اولویت دار نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا وقابل اتمام و نیز چگونگی اجرای برنامه های اشتغال شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات مقتضی توسط اعضای کمیته برنامه ریزی شهرستان اتخاذ شد.
برچسب ها :
مطالب مشابه

حضور فرماندار در جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار شعب اخذ رأی بخش مرکزی شهرستان در انتخابات ۱۱ اسفند هم اکنون: عصر روز دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ سید محمد رضا کاظمی طبا؛ فرماندار و رئیس هیأت اجرایی حوزه های اصلی انتخابات شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در دوره آموزشی ویژه نمایندگان فرماندار شعب […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

انصراف ۸ نامزد انتخابات مجلس از حوزه اصلی انتخابات شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار سید محمد رضا کاظمی طبا؛ فرماندار و رئیس هیأت اجرایی حوزه اصلی انتخابات شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار: “با پایان مهلت قانونی اعلام اسامی نامزدهای تأیید شده از سوی شورای نگهبان، ۳۶ نفر برای تصدی […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

اقدامات لازم جهت تاسیس ستاد تبلیغات نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

۶ اسفند ۱۴۰۲

حذف مُهر انتخابات از شناسنامه‌ها ️در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ملاک عمل برای رأی‌گیری سیستم‌های احراز هویت است و دیگر نیاز به مهر شدن شناسنامه نیست.

۶ اسفند ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − شش =