پیام تبریک فرماندار شهرستان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)

سید محمدرضا کاظمی طباء فرماندار شهرستان در پیامی ولادت با سعادت صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا (س) را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
پیامبر اکرم (ص) می فرماید: ان فاطمه بضعه منی و هی نور عینی وثمره فؤادی … ؛
فاطمه (س) پاره تن و نور چشم و میوه دل من است.
دختر گرامی رسول مکرم اسلام(ص)، کوثر قرآن و بانوی آب و آینه، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به عنوان نمونه‌ترین زن در همه زمینه‌ها الگویی مناسب و شایسته و اسوه‌ای بی بدیل برای کل جامعه بشری است. زنان و مادران ایرانی با تاسی از مکتب فاطمی همگام و همراه با مردان ؛ یکی از عظیم‌ترین انقلاب‌های جهان را به زعامت حضرت امام خمینی (ره) رقم زدند و امروز نیز در سایه رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از دستاوردها و آرمان‌های آن صیانت کرده و در کنار نقش پراهمیت خود در خانواده و پرورش نسلی مومن و انقلابی ، دوشادوش مردان در جامعه گام برمی دارند.
اینجانب ضمن تبریک و تهنیت بمناسبت زادروز ولادت حضرت فاطمه (س) ، روز زن و روز مادر و همچنین تولد بنیانگدار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) ، به همه مسلمانان ، خاصه بانوان ، مادران و دختران شایسته شهرستان شاهین شهر و میمه و مادران گرانقدر شهداء ، آرزومندم همگان بتوانیم با سرمشق پذیری از ذات مقدس و الهی اهل بیت علیهم السلام در زندگی خود ، به سرمنزل مقصود رهنمون گردیم.